Διαδικασία Εξομοίωσης
1.Προσθήκη / Διόρθωση σήματος εισόδου
2.Trace Output / Node Waveform
4.Εκτέλεση εξομοίωσης με καθορισμένη καθυστέρηση πύλης
Αποθήκευση αποτελεσμάτων και έξοδος
Ο Quicksim λογικός εξομοιωτής (επιπέδου πύλης) είναι ένα computer πρόγραμμα που μας επιτρέπει να ελέγχουμε ένα ‘software breadboard’ (breadboard : πειραματικό πρότυπο μιας συσκευής) ενός ψηφιακού hardware σχεδίου. Αυτό το tutorial εξηγεί την διαδικασία εξομοίωσης και είναι βασισμένο στο σχηματικό του ‘πλήρους αθροιστή’ που δημιουργήσαμε στο Mentor Graphics Design - Architect.
Πριν εκτελέσετε το Quicksim II, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε το σχηματικό σας στο Design - Architect και να επιβεβαιώσετε ότι δεν υπάρχουν λάθη στο σχέδιο σας εκτελώντας :
Check -> Sheet
στο Design - Architect. Αφού διορθώσετε τα λάθη, αποθηκεύστε το σχηματικό.