MENTOR GRAPHICS QUICKSIM II

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εισαγωγή

Προετοιμασία

Starting QuickSim II

Διαδικασία Εξομοίωσης

1.Προσθήκη / Διόρθωση σήματος εισόδου

2.Trace Output / Node Waveform

3.Εκτέλεση εξομοίωσης

4.Εκτέλεση εξομοίωσης με καθορισμένη καθυστέρηση πύλης

5.Αποθήκευση setup εξομοίωσης

Εκτύπωση των αποτελεσμάτων

Αποθήκευση αποτελεσμάτων και έξοδος

 

 

1. Εισαγωγή

Ο Quicksim λογικός εξομοιωτής (επιπέδου πύλης) είναι ένα computer πρόγραμμα που μας επιτρέπει να ελέγχουμε ένα ‘software breadboard’ (breadboard : πειραματικό πρότυπο μιας συσκευής) ενός ψηφιακού hardware σχεδίου. Αυτό το tutorial εξηγεί την διαδικασία εξομοίωσης και είναι βασισμένο στο σχηματικό του ‘πλήρους αθροιστή’ που δημιουργήσαμε στο Mentor Graphics Design - Architect.

2. Προετοιμασία

Πριν εκτελέσετε το Quicksim II, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε το σχηματικό σας στο Design - Architect και να επιβεβαιώσετε ότι δεν υπάρχουν λάθη στο σχέδιο σας εκτελώντας :

Check -> Sheet

στο Design - Architect. Αφού διορθώσετε τα λάθη, αποθηκεύστε το σχηματικό.

 

 

Eπιστροφή στο Mentor Graphics Tools

3. Starting QuickSim II

4. Διαδικασία εξομοίωσης (1-2-3)