ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ VHDL ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΟ QUICKSIM II

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΥ QUICKSIM II

QUICKSIM II COMMAND BUTTON PALETTES

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ COMPONENT DESIGN

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΙΜΩΝ ΤΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΩΝ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ INPUT STIMULI - “FORCES” WAVEFORM DATA BASE (WDB)

SIMULATION TIMING MODES (Gate-Level σχεδιάσεις)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ

ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΕΞΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ QUICKSIM II ΣΕ “BATCH” MODE

 

 

1. ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

  1. Καλούμε το QuickSim II σε ένα ορισμένο εξάρτημα (component), το οποίο μπορεί να είναι ένα σχηματικό, ένα VHDL μοντέλο ή μίξη και των δύο. Καθορίζουμε το top-most όνομα εξαρτήματος.

    Παράδειγμα:

    Unix command line : quicksim multiplier ή Design Manager : επιλέγουμε multiplier στο παράθυρο navigator και από το pop-up menu επιλέγουμε : open -> quicksim.

  2. Ανοίγoυμε ένα παράθυρο για να εμφανίσουμε το σχέδιο εξαρτήματος (component design).
  3. Ανοίγουμε τα παράθυρα Trace, List και/ή Monitor για να εμφανίσουμε τα σήματα.
  4. Ορίζουμε “forces” (stimuli) για να οδηγήσουμε τις εισόδους των εξαρτημάτων.
  5. Τρέχουμε την εξομοίωση για ένα ορισμένο χρόνο.
  6. Ελέγχουμε / τυπώνουμε τα αποτελέσματα.

 

 

2. ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΟΥ QUICKSIM II

Schematic Sheet : σχηματικό διάγραμμα

VHDL Sheet : VHDL πηγαίος κώδικας αρχιτεκτονικών

Trace : τιμές σημάτων (μορφή λογικού αναλυτή)

List : τιμές σημάτων (μορφή πίνακα)

Monitor : τιμές σημάτων (μόνο τρέχουσες τιμές)

Report : διάφορες πληροφορίες για την εξομοίωση και το μοντέλο

 

3. QUICKSIM II COMMAND BUTTON PALETTES

Η παλέτα των function buttons που εμφανίζεται είναι μία από έξι που μπορούν να εμφανισθούν. Κάθε μία περιέχει λειτουργίες (functions) που αφορούν μία συγκεκριμένου τύπου δραστηριότητα. Εμείς θα χρησιμοποιήσουμε μόνο τις SETUP, STIMULUS και DBG VHDL (debug VHDL) παλέτες.

Τα υπόλοιπα κουμπιά στο κάτω μέρος της παλέτας αφορούν μόνο μία συγκεκριμένου τύπου λειτουργία (gate-level ή VHDL debugging, ορισμό stimulus , κλπ).

Σημείωση : Όλες οι εντολές μπορούν να εκτελεσθούν μέσω pop-up και/ή pull-down μενού, από την μπάρα μενού.

 

4. ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ COMPONENT DESIGN

Είναι χρήσιμο να εμφανίζουμε την σχεδίαση που εξομοιώνεται, γιατί μας βοηθάει στην εκτίμηση της συμπεριφοράς των σημάτων μέσα στην σχεδίαση.

Σχηματικό διάγραμμα:

 

VHDL πηγαίος κώδικας (source code):

  1. Κάνουμε κλικ στη ετικέτα (label) του εξαρτήματος για να το επιλέξουμε
  2. Από το pop-up menu: Open -> Down

 

5. ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΙΜΩΝ ΤΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΟΜΟΡΦΩΝ

Τιμές σημάτων στο QuickSim II

Οι τιμές των σημάτων αναπαριστώνται σαν συνδυασμός μίας από τρεις καταστάσεις (states) και μίας από τέσσερις δυνάμεις (strengths).

s : strong (ισχυρή)

r : resistive (αντίστασης)

z : high impedance (μεγάλη εμπέδηση)

i : indeterminate (ακαθόριστη)

0s = strongly pulled down to logic 0

1r = resistively pulled up to logic 1

Xi = άγνωστη state / strength

 

Εμφάνιση τιμών των σημάτων

Οι καταστάσεις των σημάτων (signal states) δείχνονται με την θέση κάθε γραμμής σε σχέση με τα “tic” marks (σημάδια) :

0 = κάτω από τα tic marks

1 = πάνω από τα tic marks

X = μέσα στα tic marks

Οι δυνάμεις των σημάτων (signal strengths) δείχνονται με τον τύπο της γραμμής και το χρώμα :

s = solid light blue

i = solid yellow

r = dashed medium blue

z = dotted green

 

 

Επιλογή (selecting) / και άρση επιλογής (unselecting) σημάτων

Ένα σήμα επιλέγεται σε οποιοδήποτε παράθυρο κάνοντας κλικ σε αυτό (γίνεται highlighted). Μπορούμε να επιλέξουμε περισσότερα από ένα σήματα τη φορά.

 

Εμφάνιση των τιμών των σημάτων σε παράθυρα Trace, List, Monitor

  1. Επιλέγουμε τα σήματα που θέλουμε να εμφανισθούν.
  2. Επιλέγουμε τα παράθυρα (ή το παράθυρο) στα οποία θα εμφανισθούν τα σήματα.
  1. Από το pop-up menu επιλέγουμε : Add -> Bus.
  2. Στο dialog box εισάγουμε το επιθυμητό όνομα του bus και τα σήματα που απαρτίζουν το bus και πατάμε κάνουμε κλικ στο ΟΚ.

Παράδειγμα : Για ένα 8-bit data bus :

  1. Επιλέγουμε το παράθυρο στο οποίο πρέπει να εμφανίζεται το bus:
  1. Στο dialog box, φαίνεται το format εμφάνισης:
  1. Εισάγουμε το όνομα του bus.
  2. Κάνουμε κλικ στο επιθυμητό radix για τις εμφανιζόμενες τιμές (Hex, Octal, Binary, Decimal).
  3. Κάνουμε κλικ στο ΟΚ.
  1. Επιλέγουμε το σήμα σε αυτό το παράθυρο.
  2. Κάνουμε κλικ στο DELETE button στην παλέτα.

 

Χειρισμός του παραθύρου Trace

  1. Επιλέγουμε το σήμα σε αυτό το παράθυρο.
  2. Κάνουμε κλικ στο MOVE button στην παλέτα. (Ένα κόκκινο σταυρόνημα εμφανίζεται).
  3. Μετακινούμε το σταυρόνημα στην επιθυμητή θέση και κάνουμε κλικ. (Το σήμα τοποθετείται πάνω από το σήμα που είναι κάτω από το σταυρόνημα).
  1. Από το pop-up menu επιλέγουμε : Setup -> Window.
  2. Εισάγουμε την επιθυμητή αύξηση χρόνου στο κουτί “Domain label”.
  3. Εισάγουμε την επιθυμητή απόσταση μεταξύ των time labels στο κουτί “Domain pixels/interval”.
  4. Κάνουμε κλικ στο ΟΚ, όταν τελειώσουμε.

 

Χειρισμός του παραθύρου List

Χρησιμοποιούμε το “List Setup Window” για να αλλάξουμε την εμφάνιση στο παράθυρο List.

 

 

6. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ INPUT STIMULI - “FORCES” WAVEFORM DATA BASE (WDB)

Η “Forces Waveform Database” (WDB) περιέχει κυματομορφές από τιμές σημάτων που πρόκειται να εφαρμοσθούν στις εισόδους του κυκλώματος κατά την διάρκεια της εξομοίωσης. Μπορεί να δημιουργηθεί αλληλεπιδραστικά (interactively) ή να φορτωθεί από ένα αρχείο (νωρίτερα σωσμένου binary ή ASCII αρχείου). Ακόμη στην WDB κάθε κυματομορφή σήματος μπορεί να τροποποιηθεί όπως επιθυμούμε.

Interactive δημιουργία των Forces

  1. Επιλέγουμε ένα σήμα (προαιρετικά).
  2. Κάνουμε κλικ στο κουμπί ADD FORCE ή από pull-down menu επιλέγουμε : Force -> Single Value ή Force -> Multiple Values.
  3. Στο dialog box που εμφανίζεται, εισάγουμε το όνομα του σήματος (αν δεν το έχουμε κάνει νωρίτερα) και ένα ή περισσότερα ζεύγη χρόνου/τιμής.

Signal name : load

Time: 10 Value: 0

Time: 40 Value: 1

Time: 70 Value: 0

Αυτό δίνει στο σήμα “load” τιμή 0 στο χρόνο 10, τιμή 1 στο χρόνο 40 και τιμή πάλι 0 στο χρόνο 70.

 

Ορισμός ενός ρολογιού “Clock” (επαναλαμβανόμενου) σήματος

  1. Επιλέγουμε το σήμα (προαιρετικά).
  2. Κάνουμε κλικ στο κουμπί ADD CLOCK στην Stimulus palette (ή από το pop-up menu επιλέγουμε : Force -> Clock).
  3. Στο dialog box που εμφανίζεται :
  • Παράδειγμα dialog box

    Signal Name : clk

    Period : 40

    Transitions

    Time : 20 Value: 1

    Time : 0 Value : 0

  • Αυτό ορίζει ένα ρολόι με περίοδο 40 ns, όπου το πρώτο μισό της περιόδου είναι 0 και το δεύτερο μισό είναι 1.

     

    Ώθηση μίας γραμμής σήματος σε μία τιμή στον τρέχοντα χρόνο

     

    Διαγραφή τιμών Force από την Forces WDB

    1. Αν στο dialog box το : forces (Force Target) δεν είναι highlighted, τότε κάνουμε κλικ σε αυτό.
    2. Κάνουμε κλικ στο ΟΚ.

    Σημείωση: αυτό το βήμα απαιτείται στην προετοιμασία για να φορτώσουμε ένα νέο force file ή μία WDB που έχουμε σώσει νωρίτερα.

    1. Επιλέγουμε το σήμα (ή τα σήματα).
    2. Κάνουμε στο κουμπί DELETE FORCES στην Stimulus palette ή από το pop-up menu επιλέγουμε : Force -> Delete.
    3. Μέσα στο dialog box κάνουμε κλικ στο κουμπί Selected Signals (ή κάνουμε κλικ στο All Signals αν θέλουμε να τα διαγράψουμε όλα ).
    4. Ορίζουμε μία περιοχή χρόνων μέσα στην οποία όλα τα σήματα θα διαγραφούν.
    5. Κάνουμε κλικ στο ΟΚ.

     

     

    Τροποποιώντας (editing) κυματομορφές στην Forces WDB

    Η Forces WDB μπορεί να συνταχθεί (edited) για να αλλάξουμε τα τρέχοντα patterns εισόδου. (Η Forces WDB μπορεί να σωθεί επίσης σαν ASCII πηγαίο αρχείο, να συνταχθεί (edited) με έναν κειμενογράφο (text editor) και κατόπιν να ξαναφορτωθεί όπως περιγράφηκε παραπάνω).

    1. Επιλέγουμε “WF EDITOR” Palette.
    2. Επιλέγουμε τα σήματα που θα εμφανισθούν.
    3. Κάνουμε κλικ στο κουμπί EDIT WAVEFORM στην παλέτα.

    ADD TOGGLE : κάνουμε κλικ στην θέση για να κάνουμε toggle το σήμα (bit)

    ADD PULSE : σύρουμε (drag) ένα παραλληλόγραμμο για να αναπαραστήσουμε ένα παλμό.

    ADD EDGE : μία καινούργια αλλαγή τιμής σήματος ενός bus.

    CHANGE VALUE : αλλαγή τιμής του σήματος ενός bus.

    MOVE EDGE : σύρσιμο της αιχμής (edge) σε νέα θέση.

    SHIFT EDGES : μετατόπιση ολόκληρης της κυματομορφής.

    CUT EDGES : εξάλειψη και σώσιμο μιας αλλαγής σήματος.

    COPY EDGES : σώσιμο μιας αλλαγής σήματος χωρίς την εξάλειψή της.

    PASTE EDGES : προσθήκη μιας σωσμένης αλλαγής σήματος.

    DELETE EDGES : απομάκρυνση μιας αλλαγής.

     

    Saving / Restoring την Forces WDB (εσωτερική μη-ASCII φόρμα)

    1. Κάνουμε κλικ στο SAVE WDB ή από το pull-down menu επιλέγουμε : File -> Save -> Waveform DB.
    2. Στο dialog box κάνουμε κλικ στο “forces (Force Target)”, αν δεν είναι ήδη highlighted.
    3. Στο κουτί “Pathname”, εισάγουμε το επιθυμητό path/file όνομα.
    4. Δίπλα στο “File Type”, κάνουμε κλικ στο κουμπί “WDB”.
    5. Κάνουμε κλικ στο ΟΚ.
    1. Κάνουμε κλικ στο κουμπί LOAD WDB που βρίσκεται στην παλέτα Stimulus ή από το pull-down menu επιλέγουμε: File -> Load -> Waveform DB.
    2. Μέσα στο dialog box το οποίο εμφανίζεται:
    1. Μέσα στο κουτί “Pathname”, εισάγουμε το όνομα του αρχείου ή χρησιμοποιούμε το navigator για να το επιλέξουμε.
    2. Κάνουμε κλικ στο κουμπί “Load into Forces WDB”.
    3. Κάνουμε κλικ στο ΟΚ.

     

    ASCII Force files

    Ένα “force file”είναι ένα αρχείο κειμένου,που δημιουργείται από οποιοδήποτε κειμενογράφο,

    Το οποίο περιέχει μία λίστα από force commands όπως αυτά μπορεί να βγαίνουν από το Quicksim.

    force signal_name state-value time.

    Παραδείγματα:

    force inbus 22 0

    force inbus a5 20

    force inbus 3f 40

    force start 0 0

    force start 1 10

    force start 0 20

    set clock period 40

    force clk 1 20 -repeat

    force clk 0 0 -repeat

    Σημείωση: Οι τρεις τελευταίες γραμμές περιγράφουν ένα σήμα ρολογιού “clk” όπως θα μπορούσε να ορισθεί με την force διαταγή “Add Clock”όπως περιγράφηκε νωρίτερα. Προσέχουμε την χρήση του –repeat.

    1. Από το pull-down menu επιλέγουμε : Force -> From File.
    2. Στο dialog box που εμφανίζεται, εισάγουμε το όνομα του αρχείου ή χρησιμοποιούμε τον navigator για να επιλέξουμε το αρχείο και κάνουμε κλικ στο ΟΚ.
    1. Κάνουμε κλικ στο SAVE WDB ή από το pull-down menu επιλέγουμε : File -> Save -> Waveform DB.
    2. Στο dialog box, κάνουμε κλικ στο “forces (Force Target)” αν δεν είναι ήδη highlighted.
    3. Στο κουτί “Pathname” εισάγουμε το επιθυμητό file / path όνομα.
    4. Δίπλα από το “File Type”, κάνουμε κλικ στο κουμπί Forcefile.
    5. Εισάγουμε τους χρόνους αρχής (start) και τέλους (stop), οριοθετώντας το τμήμα του Forces WDB που πρόκειται να σωθεί.
    6. Κάνουμε κλικ στο ΟΚ.

     

     

    7. SIMULATION TIMING MODES (Gate-Level σχεδιάσεις)

    Καθορισμός παραμέτρων εξομοίωσης χρονισμού (timing) και περιορισμού (constraint)

    Επιλογή του simulatin timing mode :

    Unit – all rise/fall times = 1 unit (.1 ns) (αγνοούνται όλες οι χρονικές παράμετροι των πυλών).

    Delay – χρήση όλων των χρονικών παραμέτρων των πυλών

    Constraint – χρήση όλων των χρονικών παραμέτρων των πυλών και έλεγχος για spikes, setup/hold times, κλπ.

     

    Αλλαγή του τρόπου λειτουργίας του πυρήνα (kernel) της εξομοίωσης

    1. Επιλέγουμε : Setup -> Kernel -> Analysis
    2. Κάνουμε κλικ στο Visible για να δούμε τις τρέχουσες ρυθμίσεις
    1. Κάνουμε αλλαγές στην φόρμα όπως επιθυμούμε.

     

    8. ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΙΑΣ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ

    Τρέξιμο της εξομοίωσης για ένα δοσμένο αριθμό μονάδων χρόνου

    For Time : (εισάγουμε τον αριθμό των χρονικών μονάδων (time units) )

    Until Time : (εισάγουμε τον χρόνο τέλους (ending time) )

    Until Stop : (μέχρι η εξομοίωση να σταματήσει μόνη της)

     

    Επανακαθορισμός (reset) της κατάστασης της εξομοίωσης στο ξεκίνημα (για παράδειγμα να δοκιμάσουμε διαφορετικές force τιμές)

    1. Κάνουμε κλικ στο κουμπί RESET στην παλέτα.
    2. Κάνουμε κλικ στο κουμπί δίπλα στο “State” (αν δεν είναι ήδη ενεργό).
    3. Απενεργοποιούμε (deselect) το “Save Results …” εκτός αν θέλουμε να φορτώσουμε πάλι και να δούμε τα αποτελέσματα αργότερα.
    4. Κάνουμε κλικ στο ΟΚ.

     

    Τροποποίηση του σχεδίου και επανεξομοίωση

    1. Ανοίγουμε ένα παράθυρο Design Architect.
    1. Επιστρέφουμε στο QuickSim II και από την μπάρα του μενού επιλέγουμε :
  • File -> Load New Models -> All.

    Αυτό φορτώνει το διορθωμένο μοντέλο του κυκλώματος, αντικαθιστώντας το προηγούμενο.

  • Single Stepping (χρήση κουμπιών από την παλέτα DBG VHDL)

    Step End => βηματική εξομοίωση μέχρι τι τέλος του τρέχοντος βήματος χρόνου

    Step Event => συνέχιση μέχρι το επόμενο συμβάν (event)

    Step Iteration => συνέχιση μέχρι την επόμενη επανάληψη

    Step Into => συνέχεια, βηματικά μέσα στην ενεργή πρόταση

    Step Over => συνέχεια, βηματικά πάνω από ενεργές προτάσεις

    Step Return => συνέχεια, βηματικά πάνω από ενεργές προτάσεις μέχρι να βρεθεί μία πρόταση return/wait και να εκτελεσθεί.

     

    Special VHDL debugging windows

    1. Ενεργές προτάσεις (active statements) : υπερφωτίζουν (highlight) VHDL προτάσεις σαν αυτές να εκτελούνται κατά την διάρκεια single-stepping.
    2. Assertions (ισχυρισμοί) : εμφανίζει όλα τα μηνύματα που δημιουργήθηκαν από VHDL “assertion” statements.
    3. Breakpoints : λίστα από ορισμούς breakpoints και τρέχουσα κατάσταση. Δημιουργία μέσω : Report -> Setup -> Breakpoints.
    4. Examine : εμφανίζει πληροφορίες για ένα επιλεγμένο αντικείμενο μέσα σε ένα παράθυρο VHDL View.
    5. VHDL Messages : άλλες VHDL πληροφορίες. Δημιουργία μέσω : Report ->Design Messages…

     

    9. ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ

    Μελετώντας τα αποτελέσματα της εξομοίωσης στο παράθυρο Traces

    1. Κάνουμε κλικ στο εικονίδιο VIEW ALL που είναι στην παλέτα ή από το pop-up μενού επιλέγουμε : View -> All για να ταιριάξουμε ολόκληρη την εξομοίωση στο παράθυρο.
    2. Κάνουμε κλικ στο εικονίδιο VIEW AREA που είναι στην παλέτα ή από το pop-up μενού επιλέγουμε : View -> Area και εμφανίζονται δύο σταυρονήματα. Τα χρησιμοποιούμε για φτιάξουμε ένα κουτί γύρω από την περιοχή που θέλουμε να επεκτείνουμε.
    3. Κάνουμε κλικ στο εικονίδιο ZOOM IN ή από το pop-up μενού επιλέγουμε :View -> Zoom in για να μεγεθύνουμε γύρω από το τρέχον σημείο για να πάρουμε λεπτομέρειες για την δραστηριότητα σε εκείνο το χρόνο.
    4. Κάνουμε κλικ στο ZOOM OUT εικονίδιο ή από το pop-up μενού επιλέγουμε : View ->Zoom Out για να μικρύνουμε την εικόνα γύρω από το τρέχον σημείο και να δούμε ένα μεγαλύτερο μέρος των αποτελεσμάτων της εξομοίωσης, με λιγότερες όμως λεπτομέρειες.
    5. Από το pop-up μενού επιλέγουμε : View ->Time -> Specified εισάγουμε τον χρόνο να εμφανισθεί στην αριστερή πλευρά.
    6. Ένας ή περισσότεροι κέρσορες (κάθετες γραμμές στην οθόνη) μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξετάσουμε τις σχέσεις όλων των εμφανιζομένων σημάτων σε ένα δείγμα χρόνου.

     

    Για να πάρουμε ένα hard copy από το παράθυρο List (όπως ένα αρχείο ASCII)

    1. Κάνουμε κλικ στο παράθυρο List για να το κάνουμε ενεργό.
    2. Από την μπάρα μενού επιλέγουμε : File -> Write.
    1. Στέλνουμε το αρχείο ASCII στον εκτυπωτή.

     

    Για να πάρουμε ένα hard copy από το παράθυρο Trace

    1. Κάνουμε κλικ στο επιθυμητό παράθυρο για να το κάνουμε ενεργό.
    2. Από το μενού επιλέγουμε : File -> Print -> Active Window.

     

    10. ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ ΕΞΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ QUICKSIM II ΣΕ “BATCH” MODE

    Το QuickSim II μπορεί να τρέξει σε “batch mode”, εξαλείφοντας τον χρόνο που χρειάζεται για να φέρει το παράθυρο εμφάνισης. Αυτό είναι χρήσιμο κυρίως αν δεν υπάρχει debugging στην σύνοδο εξομοίωσης (simulation session). Η εξομοίωση batch mode χρησιμοποιείται κυρίως για την παραγωγή μίας λίστας εξόδων εξομοίωσης (simulation output listing) για ένα δοσμένο σετ από διανύσματα ελέγχου (test vectors).

    Για να καλέσουμε το QuickSim II σε batch mode, εκτελούμε το παρακάτω από την γραμμή εντολών του Unix:

    quicksim my_component –NODisplay <forces_dofile

    Όπου:

    my_component => το εξάρτημα (component) που πρόκειται να εξομοιωθεί

    forces_dofile => Batch file το οποίο περιέχει μία λίστα από quicksim εντολές για τον εξομοιωτή που πρέπει να ‘κάνει’ (“do”).

    Παράδειγμα : Δείγμα forces_dofile για να κάνει ένα απλό τρέξιμο εξομοίωσης.

    add lists clock clear b c d out

    dofile force_file

    run 1000

    $set_active_window(“List”);

    write report report_listing 0 1000 –Highlight

    Οι παραπάνω εντολές εκτελούνται από το QuickSim ως εξής :

    Δημιουργεί ένα list window για τα έξι σήματα που έχουν καταγραφεί.

    Εκτελεί force διαταγές από το ASCII αρχείο “force_file”

    Τρέχει την εξομοίωση για 1000 χρονικές μονάδες.

    Ενεργοποιεί το παράθυρο List.

    Γράφει ένα ASCII αρχείο “ report_listing ”, από το παράθυρο List για χρονική περίοδο 0-1000 και κάνει highlight το σήμα που αλλάζει.

     

    Eπιστροφή στο Mentor Graphics Tools